Unboxing

         M-am mobilizat si va arat ultima comanda.
         Cremele Planet Spa imi plac mult, sunt fine. Crema planet spa with colombian caffe a fost gratis, cea albastra face parte din setul de mai jos. Pot sa va spun momentan doar ca miroase superb.
Perlele iluminatoare si untul au fost cadou pentru ca a fost o comanda peste 260 de lei.




         Setul din imagine a fost doar treizeci de lei. Spray-ul de corp si spumantul de baie le-am mai avut. Gelul de dus va fi testat in curand.


         Samponul acesta este recumparat de sora mea pentru a n-a oara. Este singurul care o ajuta sa nu aiba matreata. Gelul de curatare si parfumul nu au fost inca testate.


        Rujurile, in ordine de la stanga la dreapta, sunt: uptown pink, nude blush, sunkissed ginger si pucker up.





        Ojele mate aratau bine pe unghii insa in aproximativ 3 secunde aratau foarte urat. Se usuca repede si imi lasa senzatia ca s-a dus instant alcoolul din ele si lasa dare, dupa cum puteti observa in imagine. Pearls insa imi place mult si ma bucur ca am achizitionat-o.



        Geanta a fost din oferta demo la 65 de lei.



       Produsele pot fi achizitionate de aici. Voi ce produse ati mai achizitionat?

Comentarii

  1. Nu am mai realizat de mult o comanda la Avon dar am cateva preferate pe care clar mi le-as achizitiona in urmatoarea perioada :)
    Pupici! Sa te bucuri de produse!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman