The versatile blogger awards || Tag


          A sosit momentul sa raspund provocarii lansate de Ioana.

          Este primul meu tag. Sa vedem despre ce este vorba.
Pana ieri nu am mai auzit de "The Versatile Blogger Awards", dar sunt incantata ca am fost nominalizata.

          Tag-ul are urmatoarele reguli:

1. Multumeste-i persoanei care ti-a spus de tag: Multumesc ca te-ai gandit la mine: Ioana!

2. Include linkul catre blogul respectiv: Pe Ioana o gasiti aici.

3. Alegeti 15 bloggerite pe care le urmăriti constant sau pe care le-ati descoperit recent: nominalizarile la sfarsitul postarii

4. Lasă link la ultima lor postare pentru a le anunța de tag.

          Tag-ul presupune sa dezvalui 7 lucruri despre mine:



* Sunt o persoana foarte organizata, rareori pierd lucruri sau nu mai stiu pe unde le-am pus
* Astept cu nerabdare momentul in care ma voi muta la casuta mea
* Imi place sa calatoresc
* Ador tenisul
* Sunt o fire ambitioasa si nu ma las pana nu iese cum imi propun
* Sunt perseverenta si chiar daca intampin probleme nu renunt
* Ma uit foarte rar la televizor

         Nominalizarile merg catre: Andreea, RalucaCosmina, Lola, Gina, Elisa, Maria, Pareri RazleteIoana, Adelina, Diana, DariaLaura,  Alexandra Beatrice,ZipercooDe.



         Acest tag poate fi preluat de oricine doreste! Dați-l mai departe!

         Week-end placut și revin cu noutati curand!



Comentarii

  1. Aw, iti multumesc ca m-ai nominalizat! <3 Abia astept sa fac si eu acest tag. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru nominalizare. Cred ca l-am mai făcut, dar mai demult, asa ca poate îmi fac timp sa răspund din nou provocării. :)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de nominalizare. Eu l-am mai facut anul trecut, dar vad ca trebuie reactualizat :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante