Spumant de corp Sabon

         Sabon este unul dintre brandurile mele favorite.

          Unul din motivele pentru care tot revin la ei, in ciuda preturilor nu tocmai prietenoase, este experienta avuta cu ei. De doua sau de trei ori pe an au Passaport Day cand poti lua orice produs cu 40% reducere. Prima comanda pe care am vrut s-o dau cu Passaport day a fost cu exfoliantul Lavanda si Mere. Atunci nu aveau optiunea prin care daca il puneai in cos puteai sa te mai gandesti putin daca sa-l iei sau nu. L-am pus in cos si am tot stat pe ganduri daca sa-l iau sau nu si cand in sfarsit am dat Finalizeaza comanda nu am mai avut la ce. Mi-a aparut stoc epuizat! Am trimis un e-mail catre ei si au fost mai mult decat amabili sa-l reintroduca printre produsele disponibile. De data aceasta nu am mai stat pe ganduri. Cum am vazut ca a reaparut in stoc, l-am inhatat si repede am dat click pe Finalizeaza comanda si al meu a fost!
     La scurt timp au mai avut o oferta prin care ofereau un sapun lichid exfoliant cadou la unul cumparat. Ca de obicei am stat si m-am fatait pana am ales sortimentul si cand in sfarsit am ales tropic si mosc, moscul a "fugit" din cos. N-am avut incotro si am comandat 2 bucati de tropic. Sper sa nu intelegeti ca nu-mi place tropic-ul, doar ca imi doream sa iau doua sortimente diferite. La fiecare comanda onorata puteti completa feedback-ul privind cumparaturile facute. Am mentionat atunci ca imi doream mosc si ce credeti ca s-a intamplat? Sabon a facut un gest extrem de frumos. Mi-au trimis e-mail ca pot schimba produsul si mi l-au adus din alt oras. M-au cucerit!  Un brand care isi respecta si isi pretuieste clientii. Tin cont de fiecare feedback pe care il primesc. Din pacate nu pot spune multe firme care fac acest lucru.

          Dupa o introducere cam lunga sa trecem la prezentarea produsului de astazi: Foam Body Wash Candy Blossom.

          Mirosul foate dulce, a bomboane ma face sa-l incadrez la categoria adolesenti, el facand parte din categoria Girlfriend.

         Descrierea producatorului:
         Sapun spumant ce curata delicat pielea, gratie ingredientelor naturale derivate din orez si porumb. Spuma este deosebit de fina si contine agenti de hidratare ce impiedica uscarea pielii delicate a adolescentelor.        
         Aroma Candy Blossom- amestec delicios de caramel, fructe de padure, vanilie si mosc.

        Cum se utilizeaza:
        Masati tot corpul cu spumant, apoi clatiti.

        Sfaturi si recomadari:
        Pentru utilizare zilnica, pentru toate tipurile de piele.


          Curata eficient, fara a usuca pielea. Dupa cum spune si numele este sub forma de spuma, deci este un produs mai altfel, in sensul bun al cuvantului.
          Produsul vine intr-un recipient din plastic, opac. Poate fi achizitionat de aici


          Ingrediente:


          L-ati incercat?
          Nu uitati ca astazi este Passport Day si puteti sa luati orice produs cu 40% reducere daca aveti cardul (atat online cat si in magazinele fizice).


          Va imbratisez cu drag!

Comentarii

  1. Abia acum am aflat si eu de pe FB ca au avut astazi reducerea aceea de 40%...sunt innebunita dupa produsele lor, mi se par un adevarat rasfat ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie de la Sabon imi place in special exfoliantul Lavanda si mere.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante