Oriflame DoubleTree by Hilton

          Zilele trecute am luat parte la un eveniment Oriflame de la Hotelul Dublee Tree by Hilton. Am sosit inainte si am putut sa-mi bag nasucul in produsele lor:




          Pe fiecare scaun se afla catalogul actual si un baton Wellness Natural Balance Bar.

         Cea care a spart gheata a fost Karolina Georgieva (General Manager Oriflame) si a vorbit despre caracteristicile produselor.
          S-au oferit si cadouri pentru cei care au raspuns corect la intrebari.

 

 
        Si da, am fost machiata cu produsele The ONE:







          Vreau sa-i multumesc si Ancai pentru produsele Milk&Honey.


          Mai jos va las cu un video scurt cu modul in care am fost machiata la eveniment:


video

         Si pentru ca stiu sa sunteti curioase sa vedeti rezultatul final:


         In aer s-a simtit entuziasmul, pozitivismul si buna dispozitie a liderilor Oriflame si te incurajez sa fii si TU parte din aceasta familie. Poti imbina utilul cu placutul si sa reusesti sa mai pui un ban deoparte.
         A fi reprezentat Oriflame este mai intai de toate o provocare de a-ti imbunatati viitorul, de a-ti depasi limitele,  de a schimba ceva astazi pentru ca maine sa-ti fie mai bine. Nu este de ajuns sa iti doresti ca ceilalti sa se schimbe, trebuie sa faci si tu acest lucru.

         Daca doresti sa te inscrii ca reprezentat sau doar sa comanzi produse Oriflame nu ezita sa-mi lasi un mesaj folosind formularul Contact din partea dreapta sus a blogului.

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante