Favoritele lunii august

         A sosit vremea pentru favoritele lunii care tocmai s-a incheiat.

          Una din cremele favorite pentru vara este crema de fata cu spf 50 de la AvonStiu ca trebuie sa folosim produse cu spf tot timpul anului, dar recunosc ca nu fac acest lucru. Aplicat cum trebuie arata superb pe ten. Laptisorul de matca de la Gerocossen a fost aliatul pentru un ten imaculat.


         Produsele pentru corp care mi-au facut cu ochiul sunt: gel de dus Dove Cream Oil, imi plac gelurile de dus Dove, curata bine si hidrateaza pielea.  Laptele de baie Sabon intra si el in lista in mare parte datorita aromei. 
          Crema Anti-celulite Cream din gama Swedish Spa de la Oriflame mi-a placut si am folosit-o cu placere. Despre ea am scris aici.


         La capitolul parfumuri Rear Pearls imi place de mult timp si am sa continui sa-l recumpar.

         Nu prea am folosit machiaj, dar atunci cand am facut-o am folosit:


         Mercury metal nailwear pro de la Avon imi place mai ales in perioada aceasta in care ma uit dupa culori mai palide. Produsele Avon pot fi comandate de aici.
        Rimelul  Sexy Pulp de la Yves Rocher l-am achizitionat la o revista acum 2 ani, l-am deschis de curand si imi place. Da volum genelor mele, nu cad bucati negre din el in timpul zilei. Inainte de a-mi da cu rimel obisnuiesc sa folosesc clestisorul de gene. Nu am nevoie in mod deosebit dar am remarcat ca se vede mai bine mascara daca folosesc clestisorul inainte.
        Fardul de ploape de la Avon nu cred ca se mai gaseseste in brosura. Initial a fost un roz destul de intens, pe masura ce s-a mai consumat si-a mai pierdut din intensitate si acum imi place mai mult. Dupa ce voi termina produsul (s-ar putea sa mai dureze) intentionez sa refolosesc recipientul, dar nu stiu inca ce produs.
         Cartea care merita sa intre printre favorite este Forta gandirii pozitive a lui Norman Vince Peale, recenzie aici.
         Am descoperit si 2 filme care mi-au placut si le recomand:  Dincolo de aparente (What Lies Beneath)din 2000, un triller psihologic care iti taie respiratia si The Longest Ride din 2015, un film care vorbeste despre dragoste si sacrificiile care trebuie facute pentru ea.
        Ati incercat ceva din produsele mele favorite?

Comentarii

  1. Ma tenteaza crema anti-celutitica !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut, a fost printre putinele care au dat rezultate la mine. Te pup

      Ștergere
  2. Nu am incercat nimic din lista, ma tenteaza laptele de baie Sabon!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am folosit crema de fata de la Avon, e chiar buna, n-amm avut probleme de la ea.\
    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante