Dirty Works Glow Girl Buttery Salt Scrub

          Pentru o piele hidratata este nevoie si de o exfoliere ca la carte, pentru a indeparta celulele moarte de la suprafata pielii.
           Este primul produs Dirty Works pe care il folosesc si imi doresc sa nu fie si singurul. Este unul dintre exfoliantele mele favorite Buttery salt scrub Glow Girl, care ne promite: Kiss goodbye to dry skin.
           Este un produs din Marea Britanie, care si-a facut drum catre Australia.
           L-am cumparat la o revista si este este unul din cele mai bune produse exfoliante pe care le-am incercat. 


          Descrierea producatorului:
          Mod de utilizare: masati cu miscari circulare de jos in sus, pentru a stimula circulatia sangelui. Se utilizeaza o data sau de doua ori pe saptamana in timpul dusului, pe tot corpul, apoi se clateste.
          Ceea ce mi-a placut cel mai mult la el a fost ca mi-a scos la suprafata fire de par pe care nici nu le remarcasem. Este singurul produs care a reusit aceasta "performanta". Chiar face ce promite! Exfoliaza foarte bine pielea, dar fara a o zgaria.  Dupa utilizare, pielea se simte incredibil de moale.
          Se clateste usor, nu este nevoie sa insistati.
          Particulele abrazive sunt naturale si exfoliaza delicat, dar eficient. Mirosul nu este tocmai placut, dar datorita rezultatelor exceptionale "suport" cu drag. Acum sa nu va inchipuiti ca miroase groaznic. Nu, doar ca nu miroase frumos.
          Este un exfoliant pe baza de sare. Textura este de tip crema, usor lichida.
  

          Din pacate nu il mai am decat pe acesta asa ca il folosesc cu zgarcenie, ca sa ma tina cat mai mult. Cu siguranta se regaseste intr-un top 5 exfoliante pentru corp.
          Partea cea mai trista este ca nu se mai vinde in Romania de aproximativ doi ani. Inainte se vindeau prin reteaua Marionnaud.
          Calitatea deosebita a acestui produs ma face sa-mi doresc sa mai incerc si alte produse de la ei, sper sa le mai gasesc. Recomand cu drag.
           Are 300 g si costa (cand se vindea in Romania) 40 de lei, deci nu este nevoie sa spargeti vreo banca.


                Voi ai incercat produse Dirty Works? Cum vi se par?


         UPDATE: Vesti bune! Se vinde in Douglas.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3