deodorant Rexona aloe vera

          Buna dimineata, dragele mele! Sper ca ati avut un weekend superb, in ciuda vremii mai mohorate de afara.         
          Foarte multa vreme am folosit deodorantele sub forma de spray, pentru ca ma impac foarte bine cu ele. De ceva timp insa folosesc deodorante stick.

         Asteptarile mele de la un deodorant nu sunt foarte mari:
-sa nu fie nevoie sa-l reaplic pe parcursul zilei
-sa fie eficient
-sa miroasa placut

         Aceste caracteristici se regasesc la deodorantul Rexona aloe vera  din postarea de astazi.

          Este un produs eficient, desi eu nu am probleme cu transpiratia excesiva. Nu cad bucati din deodorantul aplicat pe parcursul zilei. Se "lauda" cu 24 de protectie, dar eu nu il tin ata de mult pe piele.
        Cred ca cel mai mult a stat 12-14 ore si prospetimea promisa a trecut cu brio.
        Din pacate lasa urme albe, dar nu pateaza si se duc la spalare.
        Miroase extrem de placut, fresh.
        Cantitate standard: 40 ml

         Ce spune producatorul:
         Datorita formei solide, are o actiune mai intensa si mai indelungata de prevenire a transpiratiei, iar ingredientele emoliente nu permit uscarea pielii in zona de aplicare, astfel incat pielea ramane fina si catifelata.

          Ingrediente:


          Astept cu drag parerile si comentariile voastre!

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3