Cum am profitat de reduceri?

        Buna dimineata fetelor! De dimineata cerul era asa de innorat, ca patul este foarte ademenitor!
       Acesta postare a fost extrem de mult amanata. Vreau sa va arat ultimele cumparaturi.

         Ambele gentii neagre au fost luate dintr-un magazin local, deci nu au beneficiat de nici o reducere. Au fost cumparate sub pretul pietii, pentru ca posesoarea magazinului vinde extrem de repede marfa.



         Paltonul l-am achizitionat de la Zara pentru ca este din lana si imi doream ceva mai gros. La mine la birou vara este mai frig din cauza aerului conditionat, iar iarna este cald, numai bine sa stai in tricou. Sunt oare singura in situatia acesta?!
           Trench-ul este de la Stradivarius-ul din Baneasa. Initial l-am cautat in Afi, dar nu mai exista decat pe un rosu tipator si cum am avut un drum de facut in Baneasa am luat la pas si magazinele si bine am facut ca l-am gasit si tare mult mi-l doream.
         Din ce am remarcat Afi este primul mall "atacat" in perioada reducerilor, asa ca daca vreti sa faceti cumparaturi avantajoase va recomand sa-l vizitati in primele zile de reduceri anuntate.

         Va sfatuiesc sa verificati si etichetele, pentru ca nu de putine ori am remarcat ca doar cateva produse din magazin  erau reduse si multe erau colectii nou lansate si incercau sa le vanda lasand impresia ca erau reduse.

Pantalonii crem au fost luati din I like outlet de la Universitate (a fost prima oara cand am intrat acolo, chiar ma intrebam unde este). Mai este unul relativ nou deschis (de aproximativ doua luni)  la Veteranilor, dar momentan nu i-am trecut pragul. Pretul a fost minuscul. Mi-a placut nuanta si micul detaliu de jos: fermoarul. Acum doua saptamani aveau reduceri pana la 70% si i-am luat atunci. Eu crezusem initial ca e pretul de pe ei: 70 de lei si vorbind cu o prietena ca pretul trebuie sa fie cel de pe eticheta, m-au auzit cei din magazin si au spus ca se scade din pretul de pe eticheta procentul de reducere specifiat.  
Pantofii rosii, stiletto sunt din piele.


         Cum tricourile basic nu sunt niciodata suficiente, nu lipsesc nici ele din postare. Camasi nu avem niciodata suficiente. Cea din poza este de la Camaieu.


Pantofii negrii cu toc micut sunt din Otter, luati cu 50%.

 
      Am facut ceva afaceri, nu? Voi ce oferte avantajoase ati prins in ultima perioada?

Comentarii

  1. Cristina, sa le porti cu placere, trenchul si pantofii rosii sunt superbe.
    Mi-ar fi placut sa stiu si preturile.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trench-ul a fost 99 lei si pantofii rosii 215 lei. Pupici

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3