Gel de dus Dove Cream Oil

        Cui nu-i plac gelurile de dus? Cel mai recent testat este gelul de dus cream oil de la Dove. Am redescoperit  Dove de cateva zile si imi era dor de finetea produselor lor.

           Cu o textura cremoasa, Dove parfumeaza discret si transforma dusul intr-un adevarat rasfat pentru piele!
           In primul rand imi place mirosul sau catifeleat, imi gadila simturile. Face parte din categoria gelurilor de dus cremoase. Nu imi plac gelurile de dus gel si evident ma feresc de cele care usuca pielea.
           Face o spuma bogata cu o  cantitate de produs moderata.  Spuma e atat de moale si de catifelatat, incat simt ca imi mangaie pielea si o hidrateaza. Nu am neaparat nevoie de crema ulterior, dar nu renunt la ea.


          Acest gel de dus crema beneficiaza si de tehnologia Nutrium Moisture, care este marca inregistrata Dove. Gelul de dus crema contine un amestec de agenti de catifelare si de hidratare imbogatit cu lipide proprii pielii, pentru o piele intens hidratata, fina ca matasea si stralucitoare la fiecare dus. 
          Din partea mea primeste nota 10 si dupa ca voi mai testa si alte arome, il voi recumpara.
Dove Cream Oil , un amalgam de agenți de catifelare și agenti de hidratare îmbogătit cu lipide proprii pielii, pentru o piele intens hidratată, fină ca matasea și strălucitoare la fiecare duș.
Dove Cream Oil , un amalgam de agenți de catifelare și agenti de hidratare îmbogătit cu lipide proprii pielii, pentru o piele intens hidratată, fină ca matasea și strălucitoare la fiecare duș.             Din partea mea, gelul de dus are nota 10 si dupa ce voi mai testa si alte arome am sa-l recumpar.
          L-ati incercat? Cum vi se pare?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman