Endless Touch

        Astazi voi vorbi despre uleiul pentru piele Endless Touch Dry Oil Spray din gama skin so soft de la Avon.
 

          Descrierea produsului:  Formula matasoasa imbogatita cu ulei de argan, lasa pielea incredibil de moale si catifelata.

           Mod de folosire: Aplicati o cantitate generoasa de produs pe piele si masati delicat dupa fiecare baie sau dus sau oricand simtiti nevoia.

             Prezinta mici particule sclipitoare, dar extrem de mici, le-am vazut intamplator pe pielea mea.


             Mirosul este intens la inceput si nu persista mult timp de la aplicare.
             Ofera luciu pielii, dar din pacate nu se absoarbe usor si  lasa o senzatie uleioasa pe corp. Nu imi simt pielea hidratata dupa folosirea lui, desi contine ulei de argan, care este un hidratant puternic pentru piele si nu numai.
            Pont: Aplicati-l pe pielea usor umezita, intra mai repede in piele si o catifeleaza mai intens.
            Dupa cum se vede in lista de ingrediente: alcoolul este al doilea pe lista si este chiar inaintea apei.

   
         Produsul vine sub forma de spray, dar din pacate pompita cu care a venit nu a functionat. Se mai intampla acest lucru la ei, nu foarte des, dar se intampla.
         Pret aproximativ: 15 lei/150 m. Puteti sa-l cumparati de aici.

      Voi folositi uleiuri pentru corp?

Comentarii

  1. Eu nu folosesc produse Avon. Din pacate, eu nu m am impacat cu Avon de alungul anilor. Asa ca nu mai cumpar.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante