Descopera Africa cu o ceasca de ceai

          Imi plac nespus de mult ceaiurile. Cel de astazi este pur si simplu delicios.

          Rooibos Tea Vanilla Flavour de la Lord Nelson mi-a atras atentia din primul moment in care l-am vazut. Este un ceai rosu cu aroma catifelata de vanilie.
      Ceaiurile rosii nu contin cafeina, ci doar putin tanin, deci este o bautura ideala pentru intreaga zi si nu trebuie sa-mi fac griji ca voi sta cu ochii pe pereti. In schimb fiind un ceai natural beneficiez de antioxidantii din el.


         Ce spune producatorul: Rooibos pentru infuzie, aromatizat, cu gust de vanilie.
         Ingrediente: rooibos, aroma.
         Pregatire: se toarna peste un pliculet de ceai per ceasca apa fierbinte si se lasa la infuzat 6 minute.
          Aroma parfumata te imbie la relaxare, imprima romantism.
          Poate fi baut atat in zilele acestea mai friguroase cat si cald iarna. Poate fi consumat zilnic, nu prezinta reactii adverse.
          Am mai incercat ceai rosu si caramel, dar nu a fost la fel de gustos si nici aroma de caramel nu a fost prea pregnanta.


          Denumirea rooibos inseamna tufis rosu.
          Il puteti gasi la Lidl cu aproximatov 5 lei cutia de 25 de pliculete.
          Daca va place vanilia va rocomand sa-i dati o sansa.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman