Ce produse am mai terminat


          Este prima postare de acest fel pe care o fac. Vreau sa va arat ce produse am  terminat in ultima perioada. 
 


          Gelul de dus Senses Sparkling de la Avon a fost grozav. L-am folosit cu mare placere. Il recomand.
          Nu pot sa spun acelasi lucru si despre dush das Fruity Passion. L-am luat din Germania anul trecut, atunci nu exista in Romania si am vrut sa incerc un produs nou. Nu mi-a placut deloc, este foarte lichid. Miroase bine, dar eu nu prea aleg produse doar pe acest criteriu.
          Exfoliantul Avon naturals Body care Chocolate body scrub mi s-a parut destul de slab ca exfoliant. Mirosul este delicios, de ciocolata, dar eu imi doresc un exfoliant pentru a elimina celulele moarte de al suprafata pielii. Le prefer pe cele de la Sabon (lavanda si mere) si Dirty Works.
          Despre samponul Syoss  Keratin Hair Protect numai de bine. Imi plac aceste sampoane. Nu prea
am probleme cu sampoanele, intrucat am un par ondulat, cu carlionti si atunci pretentiile mele sunt doar pentru masti si produsele leave-in.  


          Laptisorul  de matca de la Gerocossen mi-a placut, merita incercat. Desi imi plac foarte mult solutiile micelare (sau apele micelare cum le denumesc unele firme), imi plac si demachiantele crema. Nu am ochii sensibili si mi-a placut ca a lasat pielea fina.

          Crema cu spf 50 de la Avon initial nu mi-a placut, dar eu am fost de vina, pentru ca in loc sa pun puncte mici in 4 parti ale fetei si sa le intind am pus un bob mare pe frunte si am inceput sa tot intind si asa cum va asteptati a lasat o tenta albicioasa pe ten. Dar aplicat in mai multe parti pe ten si intins se vede superb. Mi-a placut.



          Parfumul Rare Pearls de la Avon este unul dintre favoritele mele si nici nu mai stiu de cate ori l-am recumparat.

          Apa de toaleta Ultra Sexy tot de la Avon nu prea mi-a placut. Nu a fost rea, dar aroma nu a prea fost pe gustul meu si nici nu tinea prea mult.


          Crema de corp Amber Elixir de la Oriflame a fost ok. Nu mi-a placut aroma, dar consistenta a fost ok. Cu toate acestea pentru ca am foarte multe creme de corp si nu imi doream sa expire am folosit-o pe post de crema de maini.

          Lotiune energizanta de corp cu rodie si mango Naturals de la Avon am cumparat-o pentru aspect. A fost ca toate cremele Naturals. Mi-au placut altele mai mult si nu ma voi mai orienta catre gama Naturals decat pentru spray-uri de corp.

         Crema de picioare Planet Spa de la Avon cu unt de shea mi-a placut si faptul ca am recumparat-o spune mult.


          Deodorantul Rexona cu aloe vera mi-a placut, dar imi doresc sa incerc si altceva. Am avut mai multe, unele de acum 2 ani cred cand se dadeau daca iti incarcai cardul Ratb.

          In mare folosesc numai pasta de dinti Colgate. Imi place si nu doresc sa schimb asta prea curand.


          Mi-a placut foarte mult rimelul Max Factor 2000 Calorie de la Max Factor.  Acesta si cele de la Maybelinne sunt favoritele mele. Am genele lungi si daca mai folosesc si ondulatorul rezultatul este exceptional. Un mare da.

          Numai de bine si despre rimelul Volume Build de la Oriflame, dar cu toate acestea raman la preferatele mele.


          Mi-am propus sa folosesc si mostre, pentru ca am foarte multe si nu stiu de ce le ocolesc. Am incercat  samponul Garnier Fructis anti-matreata, dar nu pot sa spun prea multe, intrucat eu nu am matreata. 
          Am incercat si crema anti-rid de al L'Oreal Paris Revitalift Laser si 2 mostre de la o crema anticelulitica de la Avon. Ca de obicei, nu am vazut nici un rezultat de la cremele anticelulitice de la Avon, nu ca as fi putut avea o parere dupa o singura utilizare.
         Produsele Avon pot fi achizitionate de aici.

          Acestea sunt produsele pe care le-am terminat in ultima vreme.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante